Awatar użytkownika Katarzyna Wuka

Katarzyna Wuka

Dołączyła 2015-04-27

Aktywność użytkownika:

  • 0 dodanych ofert
  • 21 dodanych komentarzy

Ostatnie dodane komentarze użytkownika:

Katarzyna Wuka 21:57, 27-07-15 #
filleunique:
Mój list doręczony 10 lipca, niestety nadal zwrotu nie mam... i wątpię w to, że jeszcze dostanę :(
Kolezanka, ktorej list tez doszedl 10.07 wyslala maila w tej sprawie i dostala taka odpowiedz:

Dzień dobry,

Zgłoszenia z dnia 10.07 po weryfikacji kwalifikują się do wypłaty zwrotu.

Gdyby podała Pani swoje nazwisko moglibyśmy w pełni zweryfikować Pani zapytanie.

Pozdrawiamy,
Zespół SWIIFT


Pytanie tylko kiedy puszcza przelew, bo na razie zwrotu nie ma. Jak komus uda sie dowiedziec, kiedy mozna liczyc na pieniadze to napiszcie tutaj!
Katarzyna Wuka 21:06, 20-07-15 #
Ale sie porobilo, heh.. standard, mozna sie bylo spodziewac, w necie wszystkie dyskusje sie tak koncza.

A zwrot dla mnie? No coz, jak ktos uwaza, ze sie nie nalezy, niech mi odbierze, prosze. Jakby sie transza skonczyla to bym wyslala w kolejnym m-cu. Ja przynajmniej nie wyslalam zgloszen na 1000 zl. Teraz tylko czekam czy kolezance zwroca, na razie jeszcze nie ma, ale powinna sie zalapac wg informacji Swiifta. Zobaczymy. Na szczescie na razie nie wie o zamieszaniu z ta akcja, wiec zanim sie dowie moze kaske bedzie miec na koncie.

A jesli chodzi o zaintresowanie mediow to bardzo prosze, probojcie. Polecam http://samcik.blox.pl/html - Blo o finansach, najczesciej pisze o bankach, ale moze i na to sie skusi (Gazeta.pl czesto ich cytuje na glownej, wiec bylby niezly rozglos). Poza tym mistrzostwem byloby zainteresowanie jakieos Faktu, czy Superexpressu. W koncu oni potrafia rozdmuchac wszystko. Juz widze male sledztwo dziennikarskie. Idzie taki ktos do Carrefoura, widzi te wielkie reklamy mowiace o zwrocie, potem kupuje, a tu zonk. Do tego skany gazetek i takie tam ;))
No ale, ja swoje dostalam, w zadna akcje sie nie mieszam, ale jak wy chcecie walczyc, to zycze powodzenia.
Katarzyna Wuka 13:09, 13-07-15 #
Anna:
Ja nadal czekam
A kiedy doreczono formularz? Ja dzis dostalam zwrot na konto. A formularz PP doreczyla 30.06. Teraz sie tylko boje, czy kolezance zwroca, jej formularz dotarl 10.07. A tak zachwalalam te akcje, ze glupio byloby jakby sie nie zalapala :/

A ogolnie, no zobaczymy. Jak zakoncza oficjanie akcje przed sierpniem, to faktycznie strzal w kolano.
Katarzyna Wuka 21:15, 10-07-15 #
Akro, a czemu mialabym nie dostac? Choc fakt, na razie nic nie ma. Po cichu liczylam, ze moze dzis sie pojawi zwrot na koncie. Dam znac.
Bardziej sie boje o zwrot kolezanki, ktorej polecilam akcje. Ona wysyla niedawno (w koncu mialy byc osobne pule na miesiac), dzis powinno bylo dotrzec do Swiiftu. Ale w obliczu tego co napisali i tego, ze takich zgloszen pewnie lezy u nich sterta... No coz...

A z tym regulaminem to straszna zenada. Nie bylo formularza online, chociaz mial byc. Nie bylo transz. Bo przeciez sierpien sie jeszcze nie zaczal, a oni juz koncza akcje! Porazka marketingowa Carrefoura i P&G, jak dla mnie.

A wy co o tym sadzicie? Jak sie nie dostanie zwrotu to chyba pozostanie droga reklamacji, pytanie komu sie bedzie chcialo. I pewnie na to licza. Ale niesmak pozostanie.
Katarzyna Wuka 21:23, 08-07-15 #
Ja bralam na wszystko osobny paragon, bo sugerowalam sie zapisem:

"Jeden paragon potwierdzający zakup Produktów Promocyjnych upoważnia do jednego zgłoszenia udziału w Promocji, niezależnie od ilości Produktów Promocyjnych znajdujących się na paragonie."

A jesli chodzi o maks 6 fomularzy w kopercie, to hmm... tak sobie decyduja nie piszac nic w regulamini, dziwne, a moze maks 3, a moze maks 10? Nie powinni tak decydowac rzucajac jakies slowa przez telefon. A jak ktos wysle wiecej to co? Wylosuja? Odrzuca wszystkie? Nie maja do tego podstaw, choc - jak widac - ruulaminu i tak sie nie trzymaja, bo nie ma formularza online, to i inen rzeczy sobie moga wymyslec :/ Tak gdybam czysto teoretycznie, bo nie slalam zgloszen w ilosciach hurtowych. Ale wkurza mnie jak ktos pisze sobie regulamin, a potem zycie swoja droga.
Katarzyna Wuka 21:18, 07-07-15 #
Damiś:
W tej promocji to trzeba tylko wysłać wypełnione formularze i kopie paragonów/faktur VAT? Nie trzeba nic wypełniać na stronie everydayme.pl? Można wysłać 3 formularze w jednej kopercie, z czego jeden z nich jest na inny adres?
Tak, tylko ten jednostronnicowy fomularz i kopie paragonów/faktur. Ja wyslalam 4 formularze w jednej kopercie (2 zwroty na osobe, dwoch roznych marek, tak jak glosi regulamin) i czekam. Wyslalam poczta, dostarczono 30.06.
Katarzyna Wuka 21:08, 28-06-15 #
@ Iza, wyslalam na addres mailowy, ktory byl na stronie, ktora podala juz nata787 wyzej.

Ja wyslalam pod dwa zgloszenia (meza i moje) w czwartek wieczorem PP jako list polecony ekonomiczny. Jasne, ze mozna kurierem, ale ja wychodze z zalozenia, ze po co przeplacac. Wynioslo mnie to 4,20 zl. Zobaczymy kiedy przyjdzie zwrot.

A odnosnie daty na formularzu... Na tym formularzu, ktory wydrukowalam z Everyday nie ma daty. A kurir dostarcza przesylke nast. dnia najczesciej, ale tak jak pisalam - robcie jak chcecie, ja nie czekalam do lipca, choc nie wzielam opcji priorytet, wiec moze dojdzie w lipcu :D

Wysylalam ksero paragonow.
Katarzyna Wuka 10:47, 24-06-15 #
No pewnie, jak kto woli, ja tam nie czekam i mam nadzieje, ze dzis wreszcie dotre na poczte. A napisalam wczoraj wieczorem do organizatora - Agencji Reklamowej Swiift z pytaniem o ten formularz online. Jedno co trzeba im oddac, to bardzo szybko odpowiedzieli, ale niestety bez konkretow:

Witam,

Ze względów technicznych nie jesteśmy w stanie określić w jakim terminie zostanie uruchomiony formularz online. Zachęcamy do wzięcia udziału w akcji i wysyłania zgłoszenia drogą pocztową.

Pozdrawiamy

Swiift
Katarzyna Wuka 21:02, 22-06-15 #
A odnosnie wysylania w czerwcu czy lipcu. Mi sie wydaje, ze z racji, ze nie ma formualrza online to wiele osob odpuszcza i nie ma znaczenia kiedy sie wysle. Moim zdaniem limit na czrwiec nie jest przekroczony. Zobaczcie jak dlugo mozna bylo zglaszac w promocji Dove http://mamokazje.pl/okazja/2325/przetestuj-dove-zwrot-za-zel-pod-prysznic-dove- a tam przeciez byly zgloszenia online i duzo mniejsza pula. No ale robcie jak chcecie :) Ja wysle teraz, tylko musze sie zebrac, zeby wydrukowac i wypisac formularz.
Katarzyna Wuka 21:00, 22-06-15 #
Errata: chcialam napisac, ze nie bylo maszynki Turbo, a byla maszynka Power - nie wymieniona w spisie.
Katarzyna Wuka 20:59, 22-06-15 #
@krist1992
Także chciałam kupić Mach 3 turbo. W moim Carrefourze w Poznaniu również nie ma. Była jedynie ta Sensitive za 20 cos. No i byla jeszcze maszynka Turbo, ale pytanie jak jest zakodowana na paragonie - nie wzielam, bo balam sie, ze mi nie zwroca. Wzielam za to maszynke dla kobiet Venus Ebrance (tu takze za bardzo nie bylo wyboru) i pieluchy Premium Care. Chcialam pieluchomajtki, ale znowu w moim Carrefourze nie bylo.

@aga77
Nikt online nie zglaszal, bo ciagle nie ma formularza online :( Napisalam na maila do Everyday co z tym formularzem i dostalam odpowiedz:

Szanowna Pani!
Dziękujemy za kontakt z naszą firmą.
Jest nam niezmiernie przykro z powodu doświadczanych niedogodności.
Uprzejmie informujemy, iż Pani zgłoszenie zostało przekazane do właściwego działu.
Jeszcze raz dziękujemy, w przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości, prosimy o kontakt.
Z poważaniem
Dział kontaktu z klientem
Procter & Gamble


i cisza... od 13 dni!!! Moze tez do nich napiszcie, jak bedzie nas wiecej osob to moze ktos odpowie? Moze sie zmiarkuja, ze to nie jest dobra reklama dla marki?
Katarzyna Wuka 12:15, 28-04-15 #
Mi w każdym razie wczytał się formularz rano (teraz jak otwieram też jest OK) i udało się wyslac. Jak teraz to nie wiem jak z wyslaniem, bo miałam jeden paragon, ale mam nadzieje, ze Wam tez się uda. Pula jeszcze jest, wiec czekam teraz cierpliwie na zwrot.
Katarzyna Wuka 12:12, 28-04-15 #
"Aleksandra, Pula nie została jeszcze osiągnięta. Przez weekend mieliśmy po prostu problemy techniczne." - odpowiedź Dove na ich FP na facebooku.
Katarzyna Wuka 09:28, 28-04-15 #
Formularz znowu działa. Udało mi się zarejestrować paragon:

"Dziękujemy, Twoje zgłoszenie do konkursu zostało przyjęte!"
Katarzyna Wuka 19:54, 27-04-15 #
Hmm.. to może to "tylko" awaria serwera i jednak przyjmą nasz zgłoszenia i dostaniemy zwrot. Dziwne tylko, że milczą :(
Katarzyna Wuka 18:26, 27-04-15 #
Troche mi sie nie chce wierzyc, ze wyczerpali juz pule i dlatego strona zostala po prostu wylaczona. Z regulaminu wynika, ze do konca maja mozna sie zglaszac (a nagrody gwarantowane sa wydawane do wyczerpania puli), ale przeciez sa jeszcze nagrody za najlepsze uzasadnienie, wiec zgloszenia wg regulamin MUSZA przyjmowac do konca maja. Ale to, ze milcza za FP i ze nic z tym nie robia to b. nieladnie. W weekend padlo, OK, ale dzis poniedzialek, caly dzien roboczy i zero najprostrzego komunikatu? Tak sie nie robi, fajna akcja, ale teraz sami sobie robia negatywny marketing. Niestety.
Katarzyna Wuka 18:21, 27-04-15 #
biuro@smolar.pl to e-mail do tej "agencji" promocyjno-reklamowej, ktora sie tym zajmuje.
Katarzyna Wuka 13:36, 27-04-15 #
A i co moge jeszcze polecic, to sklepy Netto, tam w cenie 14,99 sa damskie zele 750 ml (w Rossmannie w tej cenie jest 500 ml). Jedynie slaby wybor - ino trzy rodzaje tylko.
Katarzyna Wuka 13:35, 27-04-15 #
A jesli chodzi o zwroty to moze byc zdjecie zamiast skanu. Pieniadze przychodza tak w maks tydzien - przynajmniej tak bylo u kolezanki. Teraz ja chce zarejestrowac i niestety kicha ze strona. Mam nadzieje, ze to nie oznacza, ze juz im sie wyczerpaly srodki.
Katarzyna Wuka 13:33, 27-04-15 #
Dajcie znac jak Wam strona znowu ruszy i uda sie zarejestrowac paragon.

Polub nas na Facebooku!

Najnowsze komentarze

Najlepsze aktywne oferty