32

NJU wraca, 50 zł na BP, Carrefour, Sodexo, KFC, jakieś słuchawki i pendrive

Do skorzystania z oferty są uprawnieni tylko ci klienci, którzy nie korzystali z poprzednich ofert promujących nju na Grouponie.
Awatar użytkownika dejmien dejmien · 12:00, 19-05-14 Skorzystaj z okazji
Tagi:
Ocena: 82.00% · Głosów: 50

Komentarze (86)

dejmien 12:00, 19-05-14 #
Pytanko: jak oni to weryfikują?
Anna 13:16, 19-05-14 #
nju smierdzi na odleglosc
do dzis nie otrzymalam tego co mieli dac z grupona, twierdza ze wysali
grupon tez umywa rece
broker 13:25, 19-05-14 #
Ja dostałem ostatnio bon na paliwo 60 zł i bez problemu od razu wypowiedziałem umowę.
dejmien 13:30, 19-05-14 #
Ja już z 10x coś dostałem. Niestety teraz tylko jest dla tych "którzy nie korzystali z poprzednich ofert promujących nju na Grouponie". Pytanie jak oni weryfikują czy korzystałem czy nie. Po mailu?
Anna 13:44, 19-05-14 #
oni w nju mamja totlany burdel wiec raczej przejdzie ponowna
gross 19:45, 19-05-14 #
dejmien:
Ja już z 10x coś dostałem. Niestety teraz tylko jest dla tych "którzy nie korzystali z poprzednich ofert promujących nju na Grouponie". Pytanie jak oni weryfikują czy korzystałem czy nie. Po mailu?


10 x cos dostales mimo iz mozna tylko 6 razy wnioskowac o nr w nju?
dejmien 20:25, 19-05-14 #
6x w danym momencie, jak zrezygnujesz i odczekasz trochę to znów można
Marek Jesionek 21:29, 19-05-14 #
a ja tu z innej beczki,ale w temacie telekomunikacji, czy ma ktos do odstapienia w mbanku w mokazjach 200 zl za zakup oferty orange??ma a nie wykorzysta:)
dejmien 22:25, 19-05-14 #
Ja mam ;)
Podaj maila to się dogadamy
Marek Jesionek 22:26, 19-05-14 #
f83@wp.pl ale na zakup oferty abonamentowej nie neta:)
Marek Jesionek 22:41, 19-05-14 #
i co wyslesz cos na maila??
Usunięty 23:41, 19-05-14 #
@dejmien
To jako nowy użytkownik, mogę złożyć teraz 6 wniosków ? :D
Marek Jesionek 23:45, 19-05-14 #
na kazdego 1 grupon
zakino 23:49, 19-05-14 #
Rozumiem, że ten bon można wykorzystać tylko 1 raz ? W sensie, że jak zamówię jedzenie za 40 zł to 10 zł mi przepada ? Czy to jest jakaś karta ?
gross 10:06, 20-05-14 #
Marek Jesionek:
a ja tu z innej beczki,ale w temacie telekomunikacji, czy ma ktos do odstapienia w mbanku w mokazjach 200 zl za zakup oferty orange??ma a nie wykorzysta:)


Jesli kolego szukasz nadal tej promocji orange 200zł to ja posiadam nawet 2 sztuki, jesli ktos byłby zainteresowany to prosze pisac i sie dogadamy ;)
majkelu 11:19, 20-05-14 #
czy przenosząc numer tez mozna skorzystac z tej promocji?
broker 11:26, 20-05-14 #
Tak.
dejmien 18:09, 20-05-14 #
zakino:
Rozumiem, że ten bon można wykorzystać tylko 1 raz ? W sensie, że jak zamówię jedzenie za 40 zł to 10 zł mi przepada ? Czy to jest jakaś karta ?


dostaje się AmKartę - czyli taki prepaid z 50 zł do restauracji AmRestu (kfc, pizza hut) - nic nie przepada
dejmien 18:10, 20-05-14 #
kapitan_hak:
@dejmien
To jako nowy użytkownik, mogę złożyć teraz 6 wniosków ? :D


za 1 razem można było 4 / os., później 2, a teraz się wycwanili i tylko 1 i to jeszcze jak nie korzystałeś wcześniej
dejmien 18:11, 20-05-14 #
Najlepsze było kiedyś jak wysłali kartę na bp chyba jak wpisało się jakieś stare nr zamówienia ;)
Usunięty 19:25, 20-05-14 #
Dzięki za odpowiedź, jak otworzę, zgarnę bonus i przeniosę kartę naliczą łącznie 9zł, tak ?
zakino 20:08, 20-05-14 #
dejmien:
zakino:
Rozumiem, że ten bon można wykorzystać tylko 1 raz ? W sensie, że jak zamówię jedzenie za 40 zł to 10 zł mi przepada ? Czy to jest jakaś karta ?


dostaje się AmKartę - czyli taki prepaid z 50 zł do restauracji AmRestu (kfc, pizza hut) - nic nie przepada


Dzięki wielkie ;) Widzę, że na grouponie nie skorzystałem z tej ofert wcześniej to może się skuszę. Jaka jest ważność takiej karty ?
dejmien 20:30, 20-05-14 #
nie mam pojęcia. nie pamiętam też czy pisało na karcie.
ale 50 zł szczególnie w pizza hut szybko się wydaje ;)
dejmien 20:30, 20-05-14 #
kapitan_hak:
Dzięki za odpowiedź, jak otworzę, zgarnę bonus i przeniosę kartę naliczą łącznie 9zł, tak ?


Zależy jak szybko cię przeniosą. Jak ja przenosiłem kiedyś do play to 18 mnie to kosztowało.
Usunięty 20:36, 20-05-14 #
dejmien:

Zależy jak szybko cię przeniosą. Jak ja przenosiłem kiedyś do play to 18 mnie to kosztowało.


No to tragedii nie będzie, zakładamy we dwójkę więc jakaś kasa wpadnie.
Dzięki :)
Anna 21:40, 20-05-14 #
moze wpadanie moze nie. Mi na 3 numery - raz sie nie udalo
dejmien 22:49, 20-05-14 #
No to trzeba ich męczyć mailami aż przyślą ;)
zakino 22:50, 20-05-14 #
dejmien:
nie mam pojęcia. nie pamiętam też czy pisało na karcie.
ale 50 zł szczególnie w pizza hut szybko się wydaje ;)


Oj tak ;) 1 pizza, napój i nie ma ;)
Usunięty 09:04, 21-05-14 #
Anna:
moze wpadanie moze nie. Mi na 3 numery - raz sie nie udalo


Weź już skończ, zrzędzić...
Jestem przekonany, że każdy wie jak to NJU cię oszukało,
więc po prostu jak Karp nabierz wody w usta, bo jeszcze z travelpony ci nic nie wpadnie :)
broker 15:20, 12-06-14 #
Czy ktoś już dostał kupon?
Helmans 18:26, 12-06-14 #
Ja nie
forra6 09:37, 13-06-14 #
Ja również nic jeszcze nie dostałem (wybrałem bon sodexo)
Żaga 11:31, 13-06-14 #
Ja też nie (również wybrałam sodexo)
domestic@onet.pl 10:50, 23-06-14 #
Ja także nie dostałem voucheru. Skontaktowałem się NjuMobile i odpisali.

Promocja "nju z Grouponem" obowiązywała od 20.05.2014r. do 31.05.2014r.
Zamówienie o numerze XXXXXXX zostało złożone w dniu 19-05-2014, czyli poza
okresem obowiązującej promocji, dlatego też bon nie został Panu przesłany.

W opisie zakupionego vouchera z gruponu, nie ma żadnej informacji, że promocja obowiązuje w dniach 20-31.05.2014.
Helmans 11:20, 23-06-14 #
Nieźle, my złożyliśmy 26.05 a i tak nic nie mamy :/
forra6 12:23, 23-06-14 #
Ja złożyłem 30.05 i też nic jeszcze nie doszło. Inna sprawa że w regulaminie pisze że : " produkty zostaną przesłane na adres korespondencyjny podany podczas składania zamówienia w ciągu 14 dni roboczych od daty aktywacji karty " czyli data złożenia zamówienia nie ma większego znaczenia, jeśli była w przytoczonym wyżej okresie. Bo liczy się i tak i tak włączenie karty do sieci.
broker 14:02, 23-06-14 #
Ja pisałem już 2x do njumobile i nawet nie raczyli mi odpisać. Bonu oczywiście nie dostałem :-/
efenix 16:49, 23-06-14 #
Ja złożyłem reklamację w serwisie NJU. To mi odpisali, że to nie do nich i abym napisał na sklep@njumobile.pl. To jakieś żarty, firma odrzuca reklamację, przekierowując na swój inny adres mailowy.
broker 20:43, 23-06-14 #
Prawdopodobnie sklep njumobile obsługuje jakaś zewnętrzna firma. Co nie zmienia faktu, że takie zachowanie jest niedopuszczalne.
dejmien 17:37, 26-06-14 #
A wy pierwszy raz? Bo ja próbowałem po raz kolejny, więc mogli się już zorientować ;)
Helmans 17:49, 26-06-14 #
Pierwszy, reklamację zaraz piszę...
dejmien 10:05, 27-06-14 #
To samo, dostałem info, że złożyłem 19 maja i się nie kwalifikuje... Jaja sobie robią chyba
dejmien 10:05, 27-06-14 #
To samo, dostałem info, że złożyłem 19 maja i się nie kwalifikuje... Jaja sobie robią chyba
broker 10:45, 27-06-14 #
Jak długo czekaliście na odpowiedź ze sklepu njumobile? Wysłałem maila 23.06 i do dzisiaj nie otrzymałem odpowiedzi.
forra6 13:59, 27-06-14 #
Dwa dni temu dostałem mejla : "Zgłoszenie zostało przekazane do szczegółowej weryfikacji. Proszę oczekiwać
kontaktu z naszej strony."
ale kontaktu brak, wszystko było w terminie
efenix 12:07, 30-06-14 #
Jakaś masakra. Zero kontaktu ze strony Nju.
Czy w ogole ktokolwiek dostał jakiś gadżet z tego groupon?
Bo może oni zapomnieli o tej promocji.
efenix 10:38, 05-07-14 #
Ja dostałem listem pismo z Nju, że przyjęli moją reklamację _po 3 tygodniach od jej zgłoszenia. I że mają 30 dni na rozpatrzenie !
dejmien 16:41, 08-07-14 #
Haha a mi cały czas jakiś regulamin przytaczają na maila. Porażka.
dejmien 09:41, 10-07-14 #
reklamacja odrzucona.
Front 10:31, 11-07-14 #
Ja również zgłosiłem swoja reklamacje. Niestety została odrzucona ponieważ została zgłoszona po 30 dniach od zakończenia terminu promocji (czyli 31.05). Uważam że to jest jawne oszustwo z strony nju. Świadomie nie wysyłają prezentów licząc że klient albo zapomni o tym albo jak wniesie reklamacje to i tak już będzie po terminie.

Bardzo bardzo złe postępowanie. Uważam że każdy kto zamierza skorzystać z promocji nju powinien się głęboko nad tym zastanowić.

Zgłoszę tą sprawę do rzecznika praw konsumenta. Zobaczymy czy coś to da.
dejmien 13:40, 12-07-14 #
Najlepsze jest to, że powołują się na jakiś regulamin, który nie był dostępny na grouponie
Front 10:11, 14-07-14 #
ogólnie UOKIK przyjmuje tylko zbiorowe zgłoszenia więc gdyby chcieć zgłosić to do nich to trzeba by się zebrać w grupę poszkodowanych. Wtedy oni mogą działać. Ktoś byłby chętny ?
Żaga 10:50, 14-07-14 #
Ja jak najbardziej dołączyłabym się do zbiorowego zgłoszenia, wkurzyli mnie niemożebnie. Gdyby nie ta strona i to, że dzięki promocjom przez Was podanym dostałam bon na 50zł do Answear i prenumeratę Elle z innych promocji to byłabym bardzo bardzo zła, a tak jestem "tylko" bardzo zła. Tyle tylko, że ja do tej pory nie składałam reklamacji, bo obserwowałam sobie ten wątek i chciałam zobaczyć co odpowiadają na te reklamacje. Ja niestety złożyłam również jak niektórzy tu zamówienie 19 maja, więc nie wiem czy nie jestem w jeszcze gorszej sytuacji. Ale w sytuacji zgłoszenia nie wiem czy nie powinnam tej reklamacji złożyć. A może napiszmy o tej sytuacji do bloga "towar niezgodny z umową"? On ma dużą siłę przebicia, a nju i groupon pewnie nie chcą czarnego PRu.
Żaga 10:51, 14-07-14 #
A, tylko do bloga najlepiej by było by napisał ktoś, kto ma jakieś odpowiedzi na reklamację od nju, bo ja nie mam żadnych, a dobrze było by to zacytować.
Front 12:49, 14-07-14 #
Zrobię w takim razie tak że napiszę maila do UOKIK w ramach porady jak zgłosić sprawę grupowo. Gdy uzyskam jakieś informacje to wrzucę je tutaj.
Anna 13:43, 14-07-14 #
@Front mialam przejsca z NJU niestety oleja Cie na maxa.
jedynia UOKIK moze pomoc

@Zaga nju grupon mnie olal cieplym moczem mimo ze straszylam ze opisze NJU i groupon na necie
dejmien 15:01, 14-07-14 #
Ja sie dołączam! Mam tez kilka odpowiedzi Nju które można zacytować.
dejmien 18:59, 14-07-14 #
ten uokik każe im wysłać nam karty czy przywali im jakaś karę?
Front 10:31, 15-07-14 #
Wysłałem zapytanie w ramach porady do UOKIK:



---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: -----------------------------------------------
Data: 15 lipca 2014 10:29
Temat: Nieuznane reklamacje NJU mobile
Do: porady@dlakonsumentow.pl


Witam,

Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób możnaby złożyć skargę na firmę Orange Polska S.A. operatora sieci "NJU mobile". Sprawa dotyczy oferty jaka była sprzedawana w ramach serwisu Groupon (oryginalny link do oferty: https://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/orange-polska-4/39067071). Oferta zakładała że klient korzystający z oferty sieci NJU mobile będzie mógł wybrać jeden z prezentów widocznych w ofercie Groupon po poprawnym aktywowaniu nowego numeru lub przeniesieniu numeru do NJU mobile.

Według postanowień oferty NJU mobile powinno wysłać wybrany przez klienta prezent w ciągu 14 dni od momentu aktywacji numeru w swojej sieci. W mojej sytuacji nie nastąpiło wysłanie wybranego prezentu. Spełniłem wszystkie warunki jego otrzymania ale wysłanie prezentu nie nastąpiło. Po złożonej reklamacji do firmy NJU otrzymałem odpowiedź że moja reklamacja została odrzucona ponieważ termin na składanie reklamacji minął po 30 dniach od daty zakończenia oferty czyli 31.05. Uważam że firma NJU jawnie nie wysłała żadnego prezentu chcąc w ten sposób oszukać klientów. Według warunków oferty przent powinien być wysłany kurierem co implikuje fakt że klient powinien dostać powiadomienie o wysyłce towaru. Tak więc rzekome wysłanie prezentu w ogóle nie nastąpiło.

W podobnej sytuacji do mojej jest również wielu innych klientów. Ślad wielu podobnych przypadków jest widoczny w ramach komentarzy które można przeczytać na następującej stronie:
http://mamokazje.pl/okazja/1072/nju-wraca-50-zl-na-bp-carrefour-sodexo-kfc-jakies-sluchawki

W jaki sposób można by złożyć wniosek grupowy do UOKIK w tej sprawie?

Załączam historię mojej korespondencji w ramach reklamacji którą złożyłem do firmy NJU mobile.

Z poważaniem,
Front 11:50, 16-07-14 #
Otrzymałem następującą informację:

---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: Konsumenckie Centrum E-porad <porady@dlakonsumentow.pl>
Data: 16 lipca 2014 06:48
Temat: Re: Nieuznane reklamacje NJU mobile
Do: -----------


Dzień dobry.

Zgodnie z art. 919. § 1. 1 Kodeksu cywilnego Kto przez ogłoszenie publiczne przyrzekł nagrodę za wykonanie oznaczonej czynności, obowiązany jest przyrzeczenia dotrzymać.

Ponieważ przepisy Kodeksu cywilnego dotyczące przyrzeczenia publicznego nie ustanawiają odrębnych terminów przedawnienia roszczeń z tytułu niewykonania przez składającego przyrzeczenie zobowiązania, stosuje się przepisy ogólne KC. A te stanowią, że: Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat dziesięć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata (art. 118 KC).

A zatem ograniczenie czasowe do 30 dni do dochodzenia roszczeń z tytułu niewydania prezentu jest niezgodne z powyższymi przepisami.
Front 11:50, 16-07-14 #
Ciąg dalszy:

Mało tego, jeżeli przyrzekający nie wywiązuje się z podjętego zobowiązania także wobec innych osób, możemy mieć do czynienia z nieuczciwą praktyką rynkową.

Zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz.U. z 2007 r. nr 171, poz. 1206) za praktykę rynkową uznaje się działanie wprowadzające w błąd, jeżeli działanie to w jakikolwiek sposób powoduje lub może powodować podjęcie przez przeciętnego konsumenta decyzji dotyczącej umowy, której inaczej by nie podjął.

Co ważne, to na przedsiębiorcy, któremu zarzuca się stosowanie nieuczciwej praktyki rynkowej spoczywa ciężar dowodu, że dana praktyka rynkowa nie stanowi nieuczciwej praktyki (art. 13 w/w ustawy).

Chcąc „pociągnąć” dalej tą sprawę, proponuję zgłosić się do najbliższego oddziału Federacji Konsumentów (adresy dostępne na stronie http://www.federacja-konsumentow.org.pl/63,tu-znajdziesz-pomoc.html).

Federacja może wystąpić do przedsiębiorcy z interwencją w przedmiotowej sprawie. Może też zgłosić do Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów – o ile uznają to za stosowne – zawiadomienie o podejrzeniu stosowania przez przedsiębiorcę nieuczciwych praktyk rynkowych. (Konsumenckie Centrum E-porad nie podejmuje bezpośrednio interwencji u przedsiębiorcy lecz służy doradztwem).

Z pozdrowieniami,
efenix 13:33, 16-07-14 #
Najlepiej byłoby aby taką korespondecję wysłać do sklep@njumobile.pl i do info@groupon.pl z ostrzeżeniem, że grubsza sprawa i aby NJU wreszcie wykonało promocję.
Grupon także powinien wiedzieć, bo w końcu uczestniczył w tym dealu i sprzedał kilkaset kuponów. Właśnie może ktoś pamięta ile tego poszło, ja kojarzę, że kilkaset lub nawet ok. 2 tysięcy kuponów.
Front 15:07, 16-07-14 #
Wysłałem już do sklep@njumobile.pl korespondecję z poleceniem ustosunkowania się do widocznej treści. Jeżeli nie otrzymam odpowiedzi w rozsądnym czasie to pewnie będę sprawę zgłaszał do Federacji Konsumentów.
Front 15:07, 16-07-14 #
Wysłałem już do sklep@njumobile.pl korespondecję z poleceniem ustosunkowania się do widocznej treści. Jeżeli nie otrzymam odpowiedzi w rozsądnym czasie to pewnie będę sprawę zgłaszał do Federacji Konsumentów.
efenix 13:38, 28-07-14 #
Coś się dzieje w temacie. Dostaliście jakieś wyjaśnienia albo odpowiedzi. Czy pozostaje droga sądowa?
broker 15:57, 28-07-14 #
Kompletnie nic. Olewają klienta.
Front 10:37, 30-07-14 #
mnie nie odpowiedzieli na maila którego im wysłałem z opinia od "Konsumenckie Centrum E-porad". Więc będę postępował tak jak jest napisane w cytowanym mailu wyżej.
efenix 11:44, 30-07-14 #
Trzeba by zrobić nurze na ich facebook - moze by wstyd był.
damian21_krk 17:52, 30-07-14 #
czy dostaliście pocztą papierową decyzję odnośnie rozpatrzenia reklamacji?czy tylko mailem?
bo ja dostałem pismo pocztą że reklamacja wpłynęła i że rozpatrują i że mają na to 30 dni. termin minął i logiczne dla mnie jest że odpowiedź też powinni przysłać pocztą papierową
dejmien 18:32, 30-07-14 #
nic nie dostałem pocztą
forra6 13:40, 31-07-14 #
A ja dostałem właśnie mejla :
"w imieniu zespołu nju mobile przepraszam za wydłużony czas oczekiwania.
Otrzymaliśmy informację, że zamówienie zostało zarejestrowane do udziału w
promocji "nju z czasopismami"."

Zgodnie z regulaminem promocji "nju z Grouponem":

"11. Promocja nie łączy się z innymi promocjami, prowadzonymi w tym samym
czasie przez Orange Polska dotyczącymi marki nju mobile, które umożliwiają
zakup w promocyjnej cenie lub otrzymanie kolejnego gadżetu/prezentu
niewchodzącego w zakres Umowy."

W związku z powyższym prezent w postaci bonu Sodexo nie został przesłany.
Front 14:02, 31-07-14 #
@forra6
Ja nie mogę to jest też ściema jakich mało. Czarno na białym widać że się wykręcają i robią z ludzi głupich.
Dajcie znać gdziekolwiek możecie o tej sprawie. Składajcie wnioski w Federacji Konsumentów o nieuczciwej praktyce. Wszędzie nas w tym kraju chcą oszukać i robią to jak chcą. Czas skończyć z tym, to jest nie normalne..
domestic@onet.pl 16:45, 31-07-14 #
NJU zeszło z tonu. Po mailu z informacją o nieuczciwych praktykach i UOKiK odpisali:

"wszystkie informacje dotyczące danej reklamacji zostały Panu podane w
poprzedniej korespondencji. Natomiast w ramach dobrej współpracy zdecydowaliśmy
się przesłać Panu oczekiwany bon. Gdy przesyłka zostanie doręczona, proszę o
informację zwrotną w danej sprawie."

Pewnie zbyt duża ilość osób ich męczyła i obawiali się czarnego PR
broker 10:26, 01-08-14 #
Mi też napisali, że prześlą bon.
Żaga 16:21, 03-08-14 #
Podbudowana nowymi komentarzami również zgłosiłam reklację. Pierwsza odpowiedź brzmi - reklamację można zgłosić tylko w ciągu 30 dni (chyba zgłoszę to jakoś odrębnie jako sprawę do UOKiK, przecież to jest po prostu bzdura niezgodna z prawem) i że promocja obowiązywała od 20 maja (ja zamówiłam 19 maja). Co za dziady... walczę dalej. Dobrze, że są takie miejsca jak to i możemy się wymienić informacjami, bo inaczej to człowiek byłyby neimalże bezbronny.
dejmien 16:29, 03-08-14 #
Ja sie przypomniałem i napisali ze reklamacja została rozpatrzona negatywnie...
Jakow 18:10, 03-08-14 #
a ja napisałem reklamację i dostałem info, że szczegółowo zbadają temat
minęło ponad 30 dni więc napisałem, że skoro nie dostałem odpowiedzi, reklamację uważam za rozpatrzoną pozytywnie i oczekuję 7 dni na nagrodę, jeśli nie to sprawę zgłaszam do UOKIK
nie podaruję im chamstwa ; )
bj18 23:36, 06-08-14 #
mnie przekierowali na taką skrzynkę promocje@ccnjumobile.pl i w ciągu 3 godz miałem odp :-) i to mi doślą BP :)))))))... może popróbujcie
broker 13:05, 12-08-14 #
Witam, informuję, że w końcu otrzymałem zaległy bon Sodexo na 50 zł. Przesyłka kurierem DPD na adres korespondencyjny.
Front 14:46, 12-08-14 #
Moją sprawą w końcu również się zainteresowano natomiast nie wszystko poszło gładko. Ogólnie zaczęli się tłumaczyć tym że nie wysłali mi kuponu bo skorzystałem z innej promocji "czytanie za gadanie". Zmienili w takim razie powód nie wysłania z przekroczonego terminu zgłoszenia reklamacji na to że skorzystałem z innej promocji i dwa prezenty mi się nie należą. Widać tylko po tym jak bardzo amatorsko rozpatrywane są te reklamacje. Zmienność zdania na poziomie przekupki z targu...

Zrezygnowałem z prenumeraty magazynu w ramach "czytanie za gadanie" bo dosyć mam z nimi kontaktu i wybrałem bon sodexho. Dalsze dyskusje z nimi nie mają sensu bo zawsze będą chcieli przegiąć na swoje. Mimo tego że moja reklamacja nie dotyczyła póki co usług telefonicznych to i tak moje zdanie nt. nju jest bardzo niskie i napewno przy pierwszej lepszej okazji zrezygnuję z tej sieci. Zepsuli sobie opinie.
Jakow 20:40, 12-08-14 #
też mi odpisali
wspaniałomyślne nju rozpatrzyło moją reklamację pozytywnie, ponieważ nie udzielili odpowiedzi w ciągu 30 dni i z tego powodu dostanę bon
oczywiście powód braku bonu: skorzystanie z "czytanie za gadanie"

ps. mają tam taki burdel, że nawet nie wiedzą tego, iż nie powinienem otrzymać tego bonu zgodnie z regulaminem ; )
Żaga 13:35, 13-08-14 #
zaproponowano mi jak komuś powyżej, że jeśli zwrocę kod na prenumeratę to wyślą mi bon (ta propozycja to szczyt profesjonalizmu tej firmy!). Tylko, że ja już zamówiłam prenumeratę... Gdybym wiedziała to wybrałabym bon. Nie mam do nich słów.
Helmans 13:19, 15-08-14 #
Do mnie pisała pipa Marta aka meneżer, że niby wysłali - czas mima a ni chuja bonu :F
TheArt 14:00, 15-08-14 #
Uważajcie na nich do mnie od pół roku przysyłają wezwania do zapłaty mimo rozwiązania umów.
dejmien 18:09, 16-09-14 #
Haha dziś przyszedł kurier z kartą! Opłacało sie wysłać 20 maili
parnpl 15:15, 12-11-14 #
Po wymianie wieeeelu maili z groupon i nju (oraz po tym, że Specjalista ds. Obsługi Klienta Groupona Katarzyna O. zaniedbała wysłanie w moim imieniu reklamacji do NJU - było to w okresie pseudo-regulaminowych 30 dni na to) Sprawa złożona do Miejskiego Rzecznika Konsumentów. W moim imieniu Rzecznik wystąpił o wyjaśnienie sprawy przez Orange Polska S.A. , a ten .. przychilił się do reklamacji i uznał ją wkońcu.. "że chcąc uniknąć dalszej eskalacji sporu podjeliśmy decyzję o pozytywnym zakończeniu sprawy" hue hue hue.. żenada.org i tyle w temacie. Powinni zostać zbanowaniu z gruopon/gruper/mydeal za robienie takich przekretów.

Polub nas na Facebooku!

Najnowsze komentarze

Najlepsze aktywne oferty