Rzeczywiście źle otwiera się link, ale jak wpisze się w wyszukiwarkę sklepu "hammock 2 persons" to jest ta oferta, hamak kosztuje 19$ a po wpisaniu kodu rzeczywiście cena się obniża, także wszystko działa.
Duży, myślę że 400ml, tylko tak w ogóle to jest raczej takie smoothie, gęste zmiksowane owoce, zazwyczaj są ze dwa rodzaje owoców+ sok grejpfrutowy albo pomarańczowy zmiskowane w jednym takim. Z mrożonych owoców to jest częściowo na moje oko, ale syte i pyszne, szczególnie grejpfrutowy mimo że nie lubię grejpfruta :)
Widziałam ostatnio w Almie, w promocji kosztowały właśnie 8zł. Niestety teraz bez promocji 10,90zł, więc pewnie lepiej poszukać w innym sklepie. Jak znajdę tańsze gdzieś, bo sama zamierzam skorzystać z tej promocji (i to we wszystkich 4 smakach!) to napiszę. Nie jestem pewna czy nie widziałam ich też w Carrefourze kiedyś (dział typu kuchnie świata).
Gdyby ktoś szukał zasad, bo ja się trochę naszukałam,to są na przykład tu:
http://media.empik.com/content/cwk/regulaminy/kup_ksiazki_za_min_50_zl_a_dostaniesz_15_zl_rabatu_22.10-04.11.2014.pdf
Gdzie jest napisane w regulaminie, że kurierem? Przeczytałam go teraz drugi raz i nie zauważyłam żadnej informacji o tym za pośrednictwem jakiej firmy jest wysyłka. Przypuszczam, że jednak pocztą.
Polecam lekturę komentarzy pod poprzednią podobną ofertą... Mam z nią złe wspomnienia, i nie tylko ja.
http://mamokazje.pl/okazja/1072/nju-wraca-50-zl-na-bp-carrefour-sodexo-kfc-jakies-sluchawki#comment-2755
zaproponowano mi jak komuś powyżej, że jeśli zwrocę kod na prenumeratę to wyślą mi bon (ta propozycja to szczyt profesjonalizmu tej firmy!). Tylko, że ja już zamówiłam prenumeratę... Gdybym wiedziała to wybrałabym bon. Nie mam do nich słów.
Podbudowana nowymi komentarzami również zgłosiłam reklację. Pierwsza odpowiedź brzmi - reklamację można zgłosić tylko w ciągu 30 dni (chyba zgłoszę to jakoś odrębnie jako sprawę do UOKiK, przecież to jest po prostu bzdura niezgodna z prawem) i że promocja obowiązywała od 20 maja (ja zamówiłam 19 maja). Co za dziady... walczę dalej. Dobrze, że są takie miejsca jak to i możemy się wymienić informacjami, bo inaczej to człowiek byłyby neimalże bezbronny.
Rzeczywiście, teraz jak chciałam zamówić (wczoraj sprawdzałam tylko czy kod działa) wyświetla się taki komunikat. Wczoraj mi się nie wyświetlał. No szkoda :/
A, tylko do bloga najlepiej by było by napisał ktoś, kto ma jakieś odpowiedzi na reklamację od nju, bo ja nie mam żadnych, a dobrze było by to zacytować.
Ja jak najbardziej dołączyłabym się do zbiorowego zgłoszenia, wkurzyli mnie niemożebnie. Gdyby nie ta strona i to, że dzięki promocjom przez Was podanym dostałam bon na 50zł do Answear i prenumeratę Elle z innych promocji to byłabym bardzo bardzo zła, a tak jestem "tylko" bardzo zła. Tyle tylko, że ja do tej pory nie składałam reklamacji, bo obserwowałam sobie ten wątek i chciałam zobaczyć co odpowiadają na te reklamacje. Ja niestety złożyłam również jak niektórzy tu zamówienie 19 maja, więc nie wiem czy nie jestem w jeszcze gorszej sytuacji. Ale w sytuacji zgłoszenia nie wiem czy nie powinnam tej reklamacji złożyć. A może napiszmy o tej sytuacji do bloga "towar niezgodny z umową"? On ma dużą siłę przebicia, a nju i groupon pewnie nie chcą czarnego PRu.